PLD i Chip

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 13 Paź 2004, 02:18:22 CEST

On Tue, Oct 12, 2004 at 11:14:11PM +0200, The Undefined wrote:
> bo redhat jest prostszy do typowych klikalnych zastosowań. Czyli kogoś
> kto chce sobie 3 razy kliknąć i mieć to co twórcy założyli.
> podobnie jak aurox.
>
> pld jest dla tych którzy wolą kliknąć 5 razy i mieć to co oni chcą..

Pewien znajmoy mi redaktor Linux+ chcial spowodowac by baza dla
dodawanego przez nich do kazdego numery linux+ live (czy tam jak to sie
zwalo) bylo PLD livecd, zamiast Aurox live. Mimo, ze naczelny Linux+
twierdzi, ze PLD Livecd to dobry produkt o propozycji ucichlo... O czyms
to swiadczy. (Nie zebym plakal z tego powodu, po prostu chce pokazac, ze
ludzie boja(?) sie PLD, wola poklikac).

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org