GNOME 2.8 i regulacja glosnosci z klawiatury

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 13 Paź 2004, 10:15:37 CEST

Dnia 13-10-2004, śro o godzinie 10:00 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> uh, u mnie działa (logitech internet coś tam), z tego co pamiętam to
> nigdy nie miałem problemów.

Ja też mam jakiegoś wirelessowego logitecha z pełnym multimedialnym
wypasem, działało w 2.6.x, potem przestało, nie wiem tylko czy przestało
jeszcze w 2.6.x czy już 2.7.x, w każdym razie w 2.8.x nie bangla, ale ,
ze ostatnio mi nawet splash screen gnome przestał znikać po starcie
(musze na niego kliknąć) więc zobaczę jak z nowego usera się będzie
zachowywć, może jednak pliki konfiguracyjne się posypały, w końcu od
wersji 2.0 już trochę czasu minęło :)

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.