Mozilla-Firefox, gdzie są certyfikaty CA ?

Jaroslaw Koszuk jkoszuk w ics.p.lodz.pl
Śro, 13 Paź 2004, 10:35:07 CEST

On Tue, Oct 12, 2004 at 11:49:54PM +0200, Bartek Szady wrote:
> Zestaw certyfikatów jest dostarczany przez nss. Żeby pojawiły się w mozilli
> wystarczy wrzucić/podlinkować plik libnssckbi.so do katalogu w którym mozilla
> szuka pluginów (Nie wiem czy to działa z firefoxem itp.)
Działa poprawiałem to w cvs-ie jakiś czas temu (mozillę również). Ale
właśnie widzę, że zmianę zrobiłem tylko na AC-branch. I chyba nie zostało
to puszczone na buildery.

Tymczasowe rozwiązanie, jak wyżej: link do libnssckbi.so.

Pozdrawiam, Jarek

Jarek Koszuk <jkoszuk w ics.p.lodz.pl>
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn
Key fingerprint = 7A35 006C 48D1 38A4 AFB6  7EE0 E907 B277 F7D0 E711