PLD i Chip

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 13 Paź 2004, 12:48:50 CEST

On Wed, Oct 13, 2004 at 09:25:01AM +0200, Krzysztof Garus wrote:

> PLD super, ale oprócz tego co w dystrybucji chcę też używać rzeczy z
> rzeczywistego świata gdzie bywają skrypty opatrzone /bin/sh a używające
> bajerów basha. Jak checkinstall tak miał - zawiadomiłem autora i ten
> zareagował. Ale jak UnrealTournament to już tak dobrze nie jest.
bash skrypt_instalacyjny.sh
nie zadziała?
pozatym - jest to darmowe oprogramowanie?
jezeli tak to podrzucaj linki tutaj albo na devel z prosba o
spaczkowanie. Moze akurat komus sie bedzie nudzilo.. ;)

> A gdyby tak powyrzucać readline/history i ich zależne z basha i stworzyć
> dodatkową lekką wersję? :> Byłby wilk syty i owca cała.
SOD #1
tylko jak chcesz go nazwac?
/bin/sh? odpada - jest to link do shella
/bin/bash? odpada - ktos kto uruchamia basha jako powloke z /etc/passwd
ma prawo oczekiwac ze bedzie dzialac z wszystkimi featurami, czyli
uzupelnianiem, kolorkami i wogole.

> Ewentualnie drugie rozwiązanie godzące wszystkich: link sh -> bash oraz
> fabryczne skrypty jawnie używające kash :)
1. kto mowi ze tutaj chodzi wylacznie o "fabryczne" skrypty?
2. Skrypty są pisane z uwzględnieniem posix sh, wiec muszą korzystać z
   /bin/sh. Dlaczego? Bo jak ktoś ma zsh/csh/tcsh/.. jako /bin/sh to mu
   to też powinno działać. W sytuacji gdy bash jest "inny" - popraw
   basha ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała