PLD i Chip

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 13 Paź 2004, 13:47:01 CEST

On Wed, Oct 13, 2004 at 12:57:47PM +0200, Krzysztof Garus wrote:

> skrypt może być wywołany z innego skryptu
hm.. no to poprawic oba ;)

> nazwać na przykład /bin/chudy-bash
ok, czekamy na paczke/diffa

> i niech /bin/sh będzie linkiem do niego :)
nie, ja chce zeby /bin/sh to byl link na ksh
ktos chce zeby to byl link na zsh...

> miałem na myśli aby w pierwszej lini wpisywać #!/bin/ksh - wtedy /bin/sh
nie, dlaczego?
ja chce zeby sie wykonywaly przez zsh.
i co? ;)

> niech sobie będzie linkiem do czego użytkownik tam chce.
> A co do POSIX - ktoś w tym wątku wspomniał że skrypty PLDowe czasem
> korzystają ze specyfiki ksh, i podmiana linku może powodować jakieś
> awarie
nie korzystaja z specyfiki ksh. A jezeli korzystaja zglos to jako blad.
Skrypty PLD powinny korzystac z specyfiki posix sh.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała