Plik w formacie djvu.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 13 Paź 2004, 16:07:25 CEST

Dzisiaj pierwszy raz w życiu zetknąłem się z plikiem w formacie
_djvu_ (tzn. jeszcze go nie mam - dopiero ma do mnie dotrzeć)
i będę chciał go obejrzeć. Na razie widzę w poldku, że jest plugin
do Mozilli (mozilla-plugin-djvulibre) i jakiś djvulibre-djview
(ten drugi akurat odpada, bo wymaga qt), a pytanie mam takie:
czy ktoś może wie czym to jeszcze będę mógł obejrzeć
(oprócz tych dwu co wymieniłem)?

PS: NTG? :-) Ale ja pytam o pakiety dostępne w PLD.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl         Dzisiaj przyjdą do mnie koledzy z kalkulatorami...