PLD 1.0

dariusz krzempek darek.k.fm w interia.pl
Śro, 13 Paź 2004, 16:56:42 CEST

Witajcie,

 Mój system to PLD1.0 ze skompilowanym jądrem 2.4.26 oraz nowym iptables.
Wszystko chodzi prawie idealnie ale... jest jedno ale :/

Sytuacja jak następuje:

skrypt który wykonuje mase rzeczy i uruchamia inne skrypty (norma), odpalam w crontabie.
W tym skrypcie są uruchamiane inne skrpty które coś tam robią...
Problem jest w tym że jedne się ładnie wykonają a inne nie.
Co ciekawe, jeżeli np. usunę jeden z tych skryptów które nie działają to zaczyna działać jakiś inny który nie działał wcześniej. Cuda na kiju mogą się schować. Żeby było ciekawiej to prawa, grupa itp. są takie same dla wszystkich uruchamianych skryptów. Próbowałem każdy skrypt uruchamiać na własnej powłoce przez: /bin/bash /tutaj/moj/skrypt - niestety to nic nie daje.

Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie tutaj tkwi problem? Ja zaczynam siwieć a oparłem swoją pracę dyplomową właśnie o dstrybucję PLD i nie chciał bym na za pięć dwunasta zmieniać dystrybucji ... :///

skrpty o które nie chcą startować uruchomione ręcznie ./skrypt działają bez zastrzeżeń.

Pomóżcie proszę!

Dariusz Krzempek

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837