PLD 1.0

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 13 Paź 2004, 17:07:22 CEST

Użytkownik dariusz krzempek napisał:

>Witajcie,

>Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie tutaj tkwi problem? Ja zaczynam siwieć a oparłem swoją pracę dyplomową właśnie o dstrybucję PLD i nie chciał bym na za pięć dwunasta zmieniać dystrybucji ... :///
>
>skrpty o które nie chcą startować uruchomione ręcznie ./skrypt działają bez zastrzeżeń.

nie wiem, czy ma zwiazek, ale ja zawsze dla pewnosci zawsze
'service crond restart' (w RA nie ma service, zatem
'/etc/rc.d/init.d/crond restart')

poza tym cron zawsza wysyla maila z powiadomieniem, co dany skrypt
wyrzucil na stdout,
dla pewnosci sprawdz /var/log/cron, czy sie wykonalo wogole.

lukasz