BIND 9 na FC2

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 13 Paź 2004, 18:58:09 CEST

On Wed, Oct 13, 2004 at 06:41:40PM +0200, Grzegorz Konopko wrote:
> Byla kiedys o tym mowa, podobno to wina naszego gtk po którymś tam upgrade z
> kolei przestał działac. Uzywam od czasu do czasu z chroota z innego distro i
> dziala tam bez problemu.

Smierdzi mi to. Nie bede wypowiadal sie autorytatywnie, bo nie wiem, ale
nie wydaje mi sie, zeby nasze gtk bylo az tak mocno popatchowane, zeby
gtkatalog nie mogl na nim dzialac:
Patch0:         %{name}-insensitive-iain.patch
Patch1:         %{name}-2.2.0-path-check.patch
Patch2:         %{name}-menushadow.patch
Patch3:         %{name}-xlibs.patch
Jakos z innymi aplikacjami nie ma problemu.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org