Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 13 Paź 2004, 19:32:52 CEST

Dnia 13-10-2004, śro o godzinie 19:15 +0200, Miro Ziemski napisał(a):
> Mam inne doświadczenia. Nie dysponuję co prawda AMD64, ale na płycie
> Gigabyte GA-7VT880 i jeszcze 3 innych, który oznaczeń teraz nie pomnę
> TwinMosy chodzą bez żadnych problemów.

Problem w tym, że Ty testowałeś to na 3 płytach, dajmy na to z 3 - 4
prockami, ja mam za sobą testy na kilkudziesięciu modelach i
doświadczenie ze sprzedanych kilkuset tysięcy :) Dlatego o tym
wspomniałem, nie piszę, że TwinMos nie działa wcale, tylko, że nie
zawsze, i bezpieczniej robić to z pamiątkami Hynix albo Kingstone.

Artur