zmiana partycji z systemem

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 13 Paź 2004, 21:59:32 CEST

On Wed, 13 October 2004 20:44:13 +0200, Krystian T wrote:

> Czy dobrze myślę, że jak zmienię partycję z systemem z hda8 na hda6
> (poprzez usunięcie wcześniejszych) to po zmianach w fstab i grubie
> powinno wszystko działać?

Tak. Ja biegałem z systemem np. między hda1, hdd1 i hdd4, i edytowałem
tylko /etc/fstab i /boot/grub/menu.lst. Nawet gruba nie musiałem
reinstalować, bo miałem go na hda i zawsze stamtąd bootowałem system.

--
Dariusz Laskowski    Paweł A. Fedoryński: Każdy chce być pewny siebie.
darlas at post.pl                         Są specjalne kursy pewności siebie.