PLD i Chip

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 14 Paź 2004, 00:44:34 CEST

On Thu, Oct 14, 2004 at 12:09:01AM +0200, dars w o2.pl wrote:
> tu jest sedno problemu. Jak dluga mogla by byc taka lista
> gdyby nie takie wypowiedzi
a jakie ma znaczenie długość tej listy?

owszem. bo spójrz na tą listę... zazwyczaj większość komputerów z pld na
niej oznacza że tam pld "żyje", że ktoś dokłada jakąś wartość do pld.

chcesz liczyc na sztuki?
ja sam mam 3 komputery z pld w domu, 7 w osiedlówkach, 1 w kafejce,
kilka serwerów na uczelni oraz ponad 200 workstacji. Ale jakie ma to
znaczenie skoro np to nie ja a taki djurban oprócz tego że się naćpa, ma
jednego rozwalonego peceta w domu gdzie na wentylatorze pewnie sobie
suszy zioło, to jeszcze zrobi dla pld kde ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała