Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 14 Paź 2004, 03:12:07 CEST

On Wed, 13 Oct 2004, Artur Flinta wrote:

> Problem w tym, że Ty testowałeś to na 3 płytach, dajmy na to z 3 - 4
> prockami, ja mam za sobą testy na kilkudziesięciu modelach i
> doświadczenie ze sprzedanych kilkuset tysięcy :) Dlatego o tym
> wspomniałem, nie piszę, że TwinMos nie działa wcale, tylko, że nie
> zawsze, i bezpieczniej robić to z pamiątkami Hynix albo Kingstone.

Możesz mi napisać coś bliżej o tym? Jakie pamięci TwinMos z jakimi
płytami Gigabyte robiły problemy, i na czym te problemy polegały?

U mnie to komputer bootuje, ale potem albo:

1. ładuję 32-bitowy kernel, i system wstaje
2. ładuję 64-bitowy kernel, i system nie wstaje.

Jeżeli tak się objawiają problemy na linii płyta--RAM, to skąd tak różne
zachowanie w zależności od architektury pod jaką kernel został
skompilowany?

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |