Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 14 Paź 2004, 08:48:55 CEST

Dnia 14-10-2004, czw o godzinie 00:48 +0200, Roman Werpachowski
napisał(a):
> Mi si tylko wydaje, e gdyby to by sprzt, to kopoty byyby takie
> same na pakietach Ac/athlon i Ac/amd64. A jest tak, e Ac/athlon dziaa,
> a Ac/amd64 wywala si w par minut po starcie.

Miałem przez około dwa miesiące 2 procesorowego Opterona 250 z 8GB RAM -
moduły Infineon ECC-R 266MHz. Działał bez problemu w trybie 64-bit,
zresztą to na nim powstało rescue CD. Jedyne problemy jakie były na
początku to z kontrolerem Adaptec 2015S - ale po zaaplikowaniu
najnowszych sterowników wszystko biegało nad wyraz stabilnie :)
Jak już tryb 64bit nam się znudził, to komputer został zaprzęgnięty do
mielenia OO w trybie 32 bit i też bez problemów wszystko biegało. Możesz
podac jeszcze raz model tej płyty? Bo to był GB o ile się nie mylę :)
Jak się przypdkiem będzie znajdowała na magazynie to zobaczę czy u mnie
działa :)

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.