Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 14 Paź 2004, 08:52:06 CEST

Dnia 14-10-2004, czw o godzinie 03:12 +0200, Roman Werpachowski
napisał(a):
> Możesz mi napisać coś bliżej o tym? Jakie pamięci TwinMos z jakimi
> płytami Gigabyte robiły problemy, i na czym te problemy polegały?

Problematyczne pamiątki w moim wypadku to:

TwinMos DDR 512MB, PC3200 (CL 2.5), Model no: M2G9J16A-TT

[...]

> Jeżeli tak się objawiają problemy na linii płyta--RAM, to skąd tak różne
> zachowanie w zależności od architektury pod jaką kernel został
> skompilowany?

Niewielu zna ścieżki jakimi po pamięci kernel chodzi :)

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.