Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Czw, 14 Paź 2004, 10:56:14 CEST

Roman Werpachowski wrote:

> Zainstalowałem PLD na AMD 64. Zainstalować się zainstalowało, ale dalej
> jest gorzej. Kernel 2.6.8-3.4 wywala się od razu podczas startu, na

/me jakis czas temu kompilowal 2.6.9, ale nie pamietam ktory rc ;)))
dziala bez problemow. chyba ze zapodam mu midul do it8212 - wtedy po
okolo 2-3 dobch jest kernel panic

> początku skryptów startowych. Kernel 2.6.7-3 przeżywa start, ale pada na
> uruchamianiu połączenia sieciowego przez Neostradę:  przeżywa "hotplug
> start", przeżywa (ręczne) "eaglectrl -d" ale pada po "ifup ppp0" (kiedy
> pozwalam skryptom startowym ładować wszystko przy bootowaniu, efekt jest
> ten sam).

nie no, startowac to u mnie startuje bez problemow :)

> 1. jakie kernele wam *dobrze* działają na AMD 64? na jakim sprzęcie?

dzialal mi dobrze 2.6.7-3 bodajze. pozneij zaczalem wieccej walczyc z
it8212, i testowo przekompilowalem 2.6.9, i tak zostalo.
sprzet:
amd64 3000+
asus k8v
2x512mb twinmos cl2.5 ddr400

> 2. czy ktoś uruchomił Neostradę na tym?

nie probowalem

> 3. czy ktoś miał jakieś problemy z USB?

klawirka i myszka dzialaly bez problemow :)

> W razie pytań o mój sprzęt: AMD 64 3000+, Gigabyte K8NS-Pro, 1 GB TwinMos
> CL 2.5 DDR400.

poza plyta to mam to samo ;) ale generalnie chyba chipset ten sam (via)

	MySZ

--
marcin/at/urzenia/dot/net :: http://urzenia.net