PLD 1.0

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 14 Paź 2004, 11:13:30 CEST

Użytkownik dariusz krzempek napisał:

> <>Witam,

>skrypty sa odpalane...

Wiec co jest mailowane?
musza byc jakies komunikaty - ja kiedys mialem podobny problem,
kiedy nie mial w srodowisku ustawionych sciezek do bibliotek:
z roota dzialalo ok, z crona (troche inne srodowisko) juz nie.

moze przydaloby sie magiczne
  2>&1 > /log
 na koncu polcenia w cronie?

>To dobrze ale zarazem nie dobrze bo nie działa to do końca :(
>Nie wiem co o tym już myśleć? skrpt jest uruchamiany ale tak jak by po chwili nie był dalej wykonywany. Kiepsko to widzę.
>
>Chyba pozostaje mi reinstalacja systemu... tak ja robi się to z windowsami :/

To by byla potwarz.

Lukasz