Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 14 Paź 2004, 11:27:41 CEST

On Thu, 14 Oct 2004, Artur Flinta wrote:

> Problematyczne pamiątki w moim wypadku to:
>
> TwinMos DDR 512MB, PC3200 (CL 2.5), Model no: M2G9J16A-TT

No tak, zgadza się modulo końcówka: M2G9J16A-MK. Wczoraj w nocy zrobiłem
test memtest86+ z PL RescueCD. Jednak pokazuje błędy. U ciebie też po
prostu pamięci zachowywały się jak uszkodzone, czy po prostu komputer
nie startował?

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |