Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 14 Paź 2004, 11:39:38 CEST

Dnia 14-10-2004, czw o godzinie 11:27 +0200, Roman Werpachowski
napisał(a):

> No tak, zgadza się modulo końcówka: M2G9J16A-MK. Wczoraj w nocy zrobiłem
> test memtest86+ z PL RescueCD. Jednak pokazuje błędy. U ciebie też po
> prostu pamięci zachowywały się jak uszkodzone, czy po prostu komputer
> nie startował?

W tamtym wypadku akurat memtestem się nie bawiłem, po prostu komputer
zachowywał się nieprzewidywalnie, zdychał czasem przy większym
obciążeniu, czasem po przejściu w tryb graficzny, cuda panie, cuda :)
Pamiątki oczywiście sa na 100% OK, po prostu płyta ich nie lubi :)
przynajmniej u mnie.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.