PLD PPC i PowerMac 8100 - czy uda się??

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 14 Paź 2004, 16:20:39 CEST

Właśnie wpadł mi w ręce PowerMac 8100/100AV z procesorem PowerPC601 100MHz.
Jest na nim jeszcze MacOS 7.x, który jako stary, mało mi pasuje. Natomiast
mam straszną ochotę postawić na tej maszynce PLD (które mam w różnych
wersjach na wszystkich swoich PC-tach i jestem z niego bardzo zadowolony).

A teraz pytania:
1. Czy wersja PLD dla PPC pójdzie na procku 601/100MHz?
2. Ile RAM-u jest zalecane? W tej chwili jest tam zdaje się 16MB (8 na
płycie plus 8 na długich SIMM-ach) ale od biedy mogę dokupić. Póki co,
chciałbym chociaż odpalić to w konsoli z siecią.
3. Czy jest wersja LiveCD albo MiniISO na PPC, które można by było na tym
uruchomić? (tak, komputer ma napęd CD).
4. ... (może ktoś ma jakieś dobre rady, bo ma podobną konfigurację).

Pozdrawiam serdecznie.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:   2441498    /\\