xmms-input-musepack

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 14 Paź 2004, 16:59:15 CEST

On Thu, 14 October 2004 15:36:14 +0200, Lukasz Glebicki wrote:

> Pliki .mpc mają potworne brzmienie, jakby słuchać muzykę ze studni.
> Co ciekawe bmp (beep-media-player) odtwarza je poprawnie. W xmms to działało ale
> pewnie po którymś upgrade "czegoś" przestało. Ktoś ma podobny problem?

U mnie z kolei jest OK (xmms-1.2.10-1, xmms-input-musepack-1.00-1).
Z tym, że od razu lojalnie uprzedzam, że musepack zainstalowałem
pierwszy raz zaledwie kilka dni temu i mam na razie zaledwie
cztery pliki *.mpc, więc być może po prostu nie miałem jeszcze
okazji zetknąć się z problemami.

> W razie czego mogę posłużyć plikiem .mpc.

Ja z kolei mogę posłużyć którymś z tych czterech plików,
które u mnie brzmią dobrze.

--
Dariusz Laskowski     Teraz Linux jest po prostu modny, tak jak kiedyś
darlas at post.pl     spodnie dzwony. A taki komputer domowy z Windows,