PLD i Chip

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 14 Paź 2004, 20:37:54 CEST

On Thu, 14 Oct 2004, The Undefined wrote:

> a jakie ma znaczenie długość tej listy?

> owszem. bo spójrz na tą listę... zazwyczaj większość komputerów z pld na
> niej oznacza że tam pld "żyje", że ktoś dokłada jakąś wartość do pld.
>
> chcesz liczyc na sztuki?
> ja sam mam 3 komputery z pld w domu, 7 w osiedlówkach, 1 w kafejce,
> kilka serwerów na uczelni oraz ponad 200 workstacji. Ale jakie ma to
> znaczenie skoro np to nie ja a taki djurban oprócz tego że się naćpa, ma
> jednego rozwalonego peceta w domu gdzie na wentylatorze pewnie sobie
> suszy zioło, to jeszcze zrobi dla pld kde ;)

Ja mam PLD na w sumie ok. 50 maszynach jak sie okazuje.
Ale co to ma do poplarnosci PLD - nic. Bo PLD jest narzedziem.
I tak jak dla klienta nie ma znaczenia czy jak zamowi wywiercenie
dziury w scianie to przyjdzie czlowiek z Boshem, Celma czy Black &
Deckerem, tak jak zamowi serwer LAN z okreslonymi uslugami, to dla
niego powinno byc obojetne czy w serwerze siedzi PLD, RH, Slack,
Solaris, Win2003 a moze stado Murzynow podajacych dyskietki...

M.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-