Plik w formacie djvu.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 14 Paź 2004, 22:31:15 CEST

On Thu, 14 October 2004 21:23:50 +0200, Kamil Kosiński wrote:

> $ rpm -ql djvulibre|grep bin

[...]

O kurcze, ale ze mnie lamer. :-/ Zamiast biegać po sieci powinienem
był od razu zajrzeć do tego pakietu. Przyjżę się co można zdziałać
tymi narzędziami i pewnie zrobię tak jak mówisz - do *.ps, a z tym
formatem to już z górki. *Dzięki*.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                         Im dłużej piszę na newsy, tym mniej