Transmisja dzwięku via TCP

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 15 Paź 2004, 15:07:19 CEST

On Fri, Oct 15, 2004 at 02:44:38PM +0200, Arkadiusz Kurylowicz wrote:
> Witam,
hola

> ESD  (podziękowania  dla  Przemysława  Iskry)  wydaje  się  być dobrym
> rozwiązaniem,   aczkolwiek   może  macie  inne,  sprawdzone  najlepiej
> propozycje.

heh, ale ESD nie ma żadnej kompresji więc sieć musi być naprawdę szybka

ja używałem do filmów, mam nowego kompa z wbudowaną dźwiękówką która
strasznie burczy przy niepełnym obciążeniu procka,
ale nie będę dawał cat /dev/zero > /dev/null żeby film obejrzeć,

odpalenie esd na starym kompie (zbobrą starą kartą ALS100 na ISA) jest
dobrym rozwiązaniem a opóźnienie było prawie zerowe, tylko trzeba
bardzo uważać na częstotliwość dźwięku, jeśli na kliencie i na serwerze
są różne to albo dźwięk jest zbyt wolny i jest coraz większe opóźnienie
albo się urywa

sieć miałem 10Mb, nie chce mi się liczyć jakie może być minimum ale
trzeba pamiętać o odpowiednio dużym zapasie

--
 ____ Przemysław Iskra  -  Sparky{PI] _   ___   _   _  "Teraz bóg   -Ka
/____)  ___   ___   _ _  ||          |   | _ \ | |   | kocha Niemców  z