PLD i Chip

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 15 Paź 2004, 19:44:58 CEST

On Thu, Oct 14, 2004 at 05:53:11PM +0200, jerzy szczudłowski wrote:
> To jest raczej problem poronionego sposobu aktualizacji pakietów PLD.
> Jakby aktualizacje nie nadpisywały skryptów, to już dawno sam bym to
> sobie zmienił.

Poronionego? Cos Ci sie nie pomylilo? Znajdz mi dystrybucje, ktore nie
nagdrywaja skryptow przy aktualizacji. A co jesli paczka to same
skrypty? Perl'e, php'y itp. Wychodzi nowa wersja i co? Tylko numerek w
bazie danych sie zmienia? Chcesz to rob --justdb, nie beda nadgrywaly.
Nienadgrywane maja byc tylko pliki konfiguracyjne o ile byly zmieniane
(noreplace)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org