BIND 9 na FC2

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 15 Paź 2004, 20:39:28 CEST

On Fri, 15 October 2004 19:38:20 +0200, havner wrote:

> Bo co? Bo po Twoim zgloszeniu banda developerow nie zapierdala zeby Ci
> to poprawic?

Gwoli ścisłości... Nigdy nie odważyłbym się nazwać developerów PLD
"bandą" - to Twoja terminologia. :-> Ja za bardzo Ich _podziwiam_.

Co do "zapierdalania" (terminologia jak wyżej - Twoja :->) i moich
"oczekiwań", :-) to mam tylko jedno i dotyczy wyłącznie Ciebie:
przestań smęcić, że ludzie nie zgłaszają błędów. Tylko tyle. :->

> Moze ma Ci jeszcze czerwony dywan pod nogi rozlozyc?

ROTFL.

> Nie chcesz zglaszac, nie zglaszaj, nikt Ci nie kaze. Tylko po kiego
> uzywasz w ogole tego "dostarczajacego podstawowa funkcjonalnos" syfu?

Nigdy nie odważyłbym się nazwać PLD "syfem" - znowuż, terminologia Twoja. :->
Ja za bardzo je (PLD) lubię.

Podsumujmy Twój sposób myślenia i słowa, zaprezentowane w tym wątku:

- developerzy - "banda",
- praca nad dystrybucją - "zapierdalanie",
- efekt tej pracy - "syf",
- motywy stojące za dyskusjami na listach dyskusyjnych - "odegranie się"...

To tyle na pierwszy rzut oka. Myślę, że postawa jaką prezentujesz
jest _zagrożeniem dla PLD_. :-> MSPANC!

PS: Miałem już nie odpowiadać, ale nie mogłem się oprzeć,
    bo tak zabawnie się _podkładasz_. :-> ROTFL.
    Zlituj się sam nad sobą i zamilcz już. A przede wszystkim: _dorośnij_.

--
Dariusz Laskowski               ...z członkami Mensy jest jak z komputerami
darlas at post.pl               - nawet najszybszy procesor na niewiele się