GNOME 2.8 - hal, messagesbus i coś jeszcze

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 16 Paź 2004, 04:48:17 CEST

On Sat, Oct 16, 2004 at 03:03:52AM +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Hm - o gDesklets nie wspominałem - zabawki rzeczywiście działają tylko
> niektóre. - Tak 1/4.

W naszym gDesklets jest taki maly ficzer, ze ono lubi nie dzialac jesli
nie ma ~/.gdesklets/Sensors. Sprobuj stworzyc ten katalog, mozliwe ze
wiecej zadziala. Troll pythonowiec probowal cos z tym zrobic, ale mu
srednio wyszlo :-(

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org