Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Sob, 16 Paź 2004, 11:50:10 CEST

On Sat, 16 Oct 2004, The Undefined wrote:

> mam prawie to samo :)
> działa Ci może suspend? ;)
> bo mi nie.. znaczy się - zasypiać to zasypia, ale potem się nie budzi...

Mi na moim komputerze (1 kość tego nieszczęsnego RAM jest be, druga OK)
kernel wali oops kiedy rozłączam się z Neostradą. Przypuszczam, że to
dlatego, że na ftp jest kernel-2.6.7-3, a kernel-usb-eagle jest na
2.6.7-5. Naprawdę tego nie da się naprawić?

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |