Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 16 Paź 2004, 12:46:16 CEST

On Sat, Oct 16, 2004 at 12:46:29PM +0200, Roman Werpachowski wrote:

> Fajno, ale w ac-ready jest to samo: kernel -3.2 albo -3.6, a usb-eagle
> jest -3.4. I w main, i w ready instalacja kernel-usb-eagle zmusza
> użytkownika do --nodeps.

W ready to Cie zmusza do zbudowania sobie samemu eagle-usb. Nie bede co
chwila przebudowywal n zaleznosci, jak mi sie kernel zmienia. Bedzie
skonczony z calk rel to dobuduje.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org