Netmeeting za NATem

Sob, 16 Paź 2004, 14:28:14 CEST

Użytkownik p0czt w poczta.fm napisał:

>Wyczytałem, że potrzeba patcha conntrack-h323, więc zaaplikowałem w pom h323-conntrack-nat i nie mogę znaleźć opcji włączenia tego modułu przy kompilacji jądra. Gdzie to jest? (używam menuconfig, jądro 2.4.26, iptables 1.2.9). Powinno być na mój rozum w Networking options->IP: Netfilter Configuration
>Ale nie ma tam tego.
>
>A pozatym czy zaaplikowanie tego patcha wystarczy, żeby komuś wewnątrz sieci działał netmeeting? Czy trzeba jeszcze coś w iptables odblokować, przekierować port? Na input i forward mam domyślnie DROP.

Tak nie pójdzie. Zresztą - czy przy FORWARD DROP działa ci NAT?
Może ja jestem za głupi malarz.

h323-conntrack-nat szukaj raczej na stronach iptables.
Jeśli masz dostęp do routera, a netmeeting tylko na 1 komputerze, to możesz bez patcha.
Wystarczy kilka regółek iptables przekierowujących porty na routerze.

Tu jest przykładowy skrypt - u mnie działa.

http://www.gnomemeeting.org/index.php?rub=3&pos=0&faqpage=x266.html#AEN270