exim - .forward - maildroprc - ${home}/Maildir/odebrane.

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 16 Paź 2004, 15:09:25 CEST

On Sat, Oct 16, 2004 at 01:06:33PM +0200, Wojciech Kaczmarek wrote:
> Cześć!
>
> Przeczytałem w ostatnich dniach naprawdę wiele mejli dotyczących exima.
> Inne teksty też czytałem, ale nadal nie wiem, co źle ustawiłem, dlatego
> pytam tutaj.
>
> To, co chcę zrobić, jest chyba bardzo proste. Chodzi o następujące
> przekierowanie poczty:
> fetchmail - exim - .forward - maildroprc - ${home}/Maildir/odebrane

Jesli dobrze rozumie co chcesz zrobic to mozna to duzo prosciej, bez
posrednictwa exim'a i maildrop'a. Konfigurujesz sobie procmail'a i w
.fetchmailrc dajesz 'mda /usr/bin/procmail' dla konkretnego poll.
Procmail juz sam Ci to wsadzi do ${home}/Maildir/odebrane.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org