Netmeeting za NATem

p0czt@poczta.fm p0czt w poczta.fm
Sob, 16 Paź 2004, 15:22:01 CEST

> h323-conntrack-nat szukaj raczej na stronach iptables.
> Jeśli masz dostęp do routera, a netmeeting tylko na 1 komputerze, to
> możesz bez patcha.
> Wystarczy kilka regółek iptables przekierowujących porty na routerze.
>
> Tu jest przykładowy skrypt - u mnie działa.
>

> http://www.gnomemeeting.org/index.php?rub=3&pos=0&faqpage=x266.html#AEN270

NAT mi działą, zapewniają to kolejne regułki. Z tym domyślnie drop chodziło mi o to, że mam domyślną politykę na filtrze pakietów na drop. I np mimo, że uruchomiłem serwer www, to musiałem odblokować dodatkowo na INPUT port 80. I pytam czy analogicznie trzeba coś takiego zrobić w przypadku netmeetinga.

Na tej stronie, co podałeś, jest opis do gnomemeeting. Mnie chodzi o Netmeeting pod windy, ten Micro$oftu. On zdaje się używa losowych portów i ten skrypt raczej nie zadziała.

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837