exim - .forward - maildroprc - ${home}/Maildir/odebrane.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Sob, 16 Paź 2004, 18:14:51 CEST

Dnia Sat, Oct 16, 2004 at 03:09:25PM +0200, havner napisał(a):

> Konfigurujesz sobie procmail'a i w
> .fetchmailrc dajesz 'mda /usr/bin/procmail' dla konkretnego poll.
Procmail wymusił na mnie dodanie pliku /var/mail/wojtek i nadanie mu uprawnień 700, ale pliki maildir kierowane są tam gdzie chcę, dziękuję.

Dawno temu na jednym koncie korzystałem z tunelowania poczty:
/usr/sbin/stunnel -c -d numer_portu -r mail.by.onet.pl:pop3s
Teraz widzę, że zmieniła się składnia stunnel, ale jest plik
stunnel.conf, w którym mam odkomentowane wpisy:

pid = /var/run/stunnel/stunnel.pid
setuid = stunnel
setgid = stunnel
debug = 7
output = stunnel.log
client = yes
[pop3s]
accept = 995
connect = mail.by.onet.pl:110

W .fetchmailrc mam:
poll localhost port 995 username moja_nazwa pass moje_hasło mda
/usr/bin/procmail

Po włączeniu stunnel i uruchomieniu fetchmail mam błąd:
fetchmail: błąd gniazda podczas pobierania listów z localhost
fetchmail: Wynik zapytania=2 (GNIAZDO)

Co źle ustawiłem?
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + Jabber ID: wojtek_germ(at)uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505