opera 7.54 i java-1.4.2_06.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Sob, 16 Paź 2004, 20:25:42 CEST

Dnia Sat, Oct 16, 2004 at 07:33:00PM +0200, havner napisał(a):

> Sprawdz, komputer Ci nie wybuchnie ;-)

Dla próby wszedłem na chata jednego z serwisów internetowych. Na czatach
się nie znam, ale wiem, że większość serwisów ma czaty w javie, a
ponieważ chat działa prawidłowo, to i java działa.
Przy wyświetlaniu wtyczki javy w Operze mam, przed jej nazwą, kilka
znaczków: ia'/08/Ia' _nazwa_wtyczki.
Ponieważ podobna sytuacja jest z poleceniami / przykładami znajdującymi się na szarym tle na stronach dokumentacji PLD, więc brakuje mi jakiejś czcionki.
Jakiego pakietu/-ów / jakiej czcionki /-ek mi brakuje?

Zainstalowane mam:

X11-fonts-100dpi-6.7.0-4
X11-fonts-75dpi-6.7.0-4
X11-fonts-ISO8859-2-6.7.0-4
tetex-fonts-misc-2.0.2-5
tetex-fonts-latex-2.0.2-5
fonts-Type1-ulT1mo-1.0beta-4
intlfonts-Type1-1.2.1-1
fonts-TTF-Ray_Larabie-other-20030620-0.1
fonts-TTF-Ray_Larabie-plbad-20030620-0.1
tetex-fonts-type1-bluesky-2.0.2-5
X11-fonts-6.7.0-4
t1lib-fonts-5.0.2-1
ghostscript-fonts-std-6.0-10
X11-fonts-base-6.7.0-4
X11-fonts-100dpi-ISO8859-2-6.7.0-4
X11-fonts-75dpi-ISO8859-2-6.7.0-4
tetex-fonts-cm-2.0.2-5
tetex-metafont-2.0.2-5
tetex-fonts-eurosym-2.0.2-5
intlfonts-TrueType-1.2.1-1
fonts-TTF-DejaVu-1.4-1
fonts-TTF-Ray_Larabie-pl-20030620-0.1
fonts-TTF-freefont-20031008-1
tetex-fonts-type1-pl-2.0.2-5
DirectFB-font-ft2-0.9.20-3
terminus-font-console-4.09-1
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + Jabber ID: wojtek_germ(at)uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505