OpenOffice i czcionki do matematyki

Michal Wyrebski mwyr w o2.pl
Sob, 16 Paź 2004, 23:16:59 CEST

[sobota, 16 październik 2004], Miesiu napisał(a):

> http://packages.debian.org/unstable/x11/ttf-opensymbol

Eh, niepotrzebnie. OpenOffice sam sobie to instaluje, było w:
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/openoffice/

Nie działało, bo nie było w /etc/X11/xorg.conf
Teraz jest ładnie.

Tylko dręczy mnie jeszcze jedno.
Rozumiem, że podczas importowania z .doc'ow OO nie poradzi sobie ze
wszystkim, np. z tym, że nie mam 'Times New Roman', ale czyż nie
powinien odgadnąć, że to o "Roman'a" chodzi? Bo ten Courier, którego
mi OO proponuje po konwersji, nie bardzo oddaje 'kształt' dokumentu.

Ktoś wymyślił jak go tego nauczyć?

    Michał