[AC] Problem z modułem do karty 3COMa w notebooku - prośba o pomoc

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Nie, 17 Paź 2004, 00:35:47 CEST

On Sun, Oct 17, 2004 at 10:05:28PM +0000, Wojciech Potaczek wrote:
> Witam serdecznie,
>

> Chciałbym się dowiedzieć czy ten moduł będzie poprawnie pracował
> z właczonym ACPI, niestety w kwestii kompilacji tego w oparciu o kernel 2.6
> jestem zupełnie zielony.
> Czy mógłbym prosić o pomoc w kompilacji tego modułu?
prosić możesz :D
> Byłbym wdzięczny za pomoc lub nawet za podesłanie gotowca skompilowanego
> dla kernela 2.6.9-0.11HEAD z ac-test lub dla dowolnego innego,
> czy to z ac czy z ac-ready.
gotowca bez arch na pewno się nie da...

> Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc,

mniej więcej tak powinno zadziałać, uważaj na literówki (moje):

cd (karalog z modułem)
echo "obj-m := 3c59x.o" > Makefile
install -d include/{linux,config}
touch include/config/MARKER
ln -s /usr/src/linux/config-up .config
ln -s /usr/src/linux/include/linux/autoconf-up.h include/linux/autoconf.h
ln -s /usr/src/linux/include/asm-i386 include/asm

make -C /usr/src/linux M=$PWD O=$PWD modules

i moduł powinien się zrobić

--
 ____ Przemysław Iskra  -  Sparky{PI] _   ___   _   _  Kto ma w życiu pe-
/____)  ___   ___   _ _  ||          |   | _ \ | |   | cha oraz zmartwień