[AC] Problem z modułem do karty 3COMa w notebooku - prośba o pomoc

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Nie, 17 Paź 2004, 03:48:50 CEST

On Mon, Oct 18, 2004 at 02:55:51AM +0200, Wojciech Potaczek wrote:

> Wpisałem do źródła modułu #include <linux/eisa.h> choć nie jestem wcale pewien
> czy to jest poprawne załatwienie problemu.
Powinno być, ale czasem ważna też bywa kolejność #include...
> Teraz mam:
[ o-jojo-jojoj ] same warningi

> Napisz, proszę, czy jest z tym w ogóle sens walczyć.
chyba raczej nie bardzo
> Alternatywą będzie wymiana mojego MINI PCI 3COMa na Intela.
> Biorąc pod uwagę to, że roboczogodzina informatyka ileśtam jednak kosztuje
> a na Allegro za 45 zł. można kupić Mini PCI Xircoma, który zapewne będzie
> działał bez problemu, mam wątpliwości co do sensowności tych działań,
> bo zapewne gdyby bład z ACPI był poprawiony to by już dawno wylądował
> w kernelu :-(
ano, choć to niekoniecznie musi być błąd w ACPI lub w sterowniku, ale
mimo wszystko w jednym z tych dwóch trzeba to naprawić

a narazie albo musisz zrezygnować z ACPI, albo kernel 2.4

--
 ____ Przemysław Iskra  -  Sparky{PI] _   ___   _   _  Kto ma w życiu pe-
/____)  ___   ___   _ _  ||          |   | _ \ | |   | cha oraz zmartwień