Modem bridge/router ST 510 + noestarda

Piotr Pawełek ppawelek w onet.pl
Nie, 17 Paź 2004, 12:21:47 CEST

Witam !

Mam podłączyć LAN przez sprzęt wymieniony w temacie
(modem ma 1 interfejs RJ-45 i 1 DSL)
i oczywiście router postawiony na PLD (2 x sieciówka - do modemu i LAN).

Jaką radzicie przyjąć opcję (pozwala na to modem):

1. Wykorzystać tryb *bridge* i pakiet rp-pppoe i całością
(połączenie, NAT, firewall, zarządzanie pasmem, usługa
no-ip.org - chcę na PLD postawić też serwer www) zarządzać na PLD

2. Ustawić tryb *router* (w dokumentacji niby zalecany dla Linuxa ???)
z wyłączonym DHCP + usługi z pkt. 1

Czy podwójny NAT w 2 trybie na modemie i na routerze PLD nie będzie
tu przeszkodą w korzystaniu z usługi no-ip.org lub podobnych ?

--
Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet(dot)pl ::