Problem z przeciążeniem servera, powód apache.

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Nie, 17 Paź 2004, 13:28:30 CEST

Dnia niedziela, 17 października 2004 13:25, odi w nowe.pl napisał:

> Mam dosyc powazny problem, co jakis czas apache dostaje kopa i server
> z tego powodu strasznie sie przeciaza, load rosnie nawet do 300,
> nie ma nikt pod reka jakiegos skryptu, ktory sprawdzal by load servera i
> jesli ten jest np powyzej 10 to automatycznie zabijany i uruchamiany jest
> apache, ewentualnie jakies inne usulugi jak np mysql.

coś a'la

while [ 1 ]; do
 [ `awk -F. '{print $1}' /proc/loadavg` -ge 10 ] && { /etc/init.d/httpd
restart; /etc/init.d/mysql restart; }
 sleep 60
done

--
 Pozdrowienia, Robert!

NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
labelled "SEX AND FREE BEER"   (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer