kde - copy to/move to

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Nie, 17 Paź 2004, 17:00:01 CEST

Witam!

Pamiętam jeszcze z czasów jak miałem slacka, że w kde 3.1 po kliknięciu prawym
przyciskiem na jakiś plik w menu kontekstowym były pozycje copy to i move to,
które rozwijały się w cały system plików po najechaniu. Od kiedy używam pld
zauważyłem, że ta opcja zniknęła. Najpierw w kde 3.2, teraz 3.3. Pytanie: czy
ta opcja zniknęła z całego kde, tylko z pldowego, czy tylko coś u mnie jest
nie tak?

pld ac, kde 3.3

--
pozdrawiam - Maciej "Kasprzol" Kasprzyk