powolna praca NFS pod UDP

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 17 Paź 2004, 18:22:06 CEST

Miałem problem z ustawienie sensownej wydajności transmisji protokołem
NFS po UDP. Cudowałem z montowaniem z następującymi opcjami:
rsize=8192, wsize=8192, async, mimo działało śmiertelnie wolno.

Dopiero ustawienie opcji "tcp" podziałało. Trochę mnie dziwi bardzo
słaba wydajność po UDP, bo ZTCW to jest to usługa typowo działająca pod
tym protokołem.

Zgodnie z tym co napisali w man-ie to są serwery działające tylko na
UDP, więc moje pytanie brzmi jak często spotyka sie takie serwery, lub
czy jest jakieś lekarstwo na przyspieszenie transmisji UDP.

--
Paweł Kwiatkowski

    e-mail:   qwiat (at) pld-linux (dot) org
    JabberID: qwiat (at) pld-linux (dot) org