[AC] Zawiesza się po 5 minutach

Przemysław Żurek kemezrpz2 w poczta.onet.pl
Nie, 17 Paź 2004, 19:06:02 CEST

On Sunday 17 of October 2004 18:44, Paweł Rumian wrote:

> Sprawdzilbym 3 rzeczy:
>
> - hardware (zawieszenia systemu w Xach najczesciej sa powodowane przez
> przegrzewajaca sie arte graficzna na ktorej np. padl wentylatorek)
> - wszystkie rzeczy zaprogramowane do uruchomienia po 5 minutach
> bezczynnosci (moze jakis screensaver na przyklad)
> - uruchom komputer w konsoli (runlevel 3) i sprawdz czy jest to samo.
>
> Pzdr,
> Rum

Na konsoli mam to samo, po 5 minutach zwis. Co więcej mam wyłączone wszystkie
demony, chodzi tylko mingetty na 5 konsolach. Jeśli mam uruchomiony gpm to
jest analogicznie jak pod X-ami, 5 minut nieruszania myszką i trzeba
resetować. Co do sprzętu to wiem tylko tyle że chodził na nim jakiś starszy
Auroks, a więc powinien być sprawny.

Pozdrawiam Przemek