Głośność w GNOME

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 17 Paź 2004, 20:09:04 CEST

Dnia 16-10-2004, sob o godzinie 12:09 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> wygląda na to, że jeśli nie ma plików urządzeń (gdyż moduły nie są
> załadowane) hal/gnome-vfs2 nie interesuje zawartość fstab.
> Zobaczymy co będzie z nowym halem, ja osobiście grzebie w patchu fedory
> na gnome-vfs2 cobyśmy se mogli wysunąć płytę z napędu.

Jak dla mnie ten patch jest taki sobie, bo teraz pojawiła mi się
windziana partycja której w ogóle nie używam, problem w zasadzie z tym,
ze nie wiem jak zmienić jej wyświetlaną nazwę (pewnie gdzieś
w /etc/hal).

Drugi problem to to, że nagle pojawiły mi się podwójnie napędy optyczne,
mam teraz dwa DVD-ROM i dwa CD-RW. Wynika to z tego, ze jeden jest
pobierany z /udev/cośtam a drugi z /dev/cośtam (/dev/cośtam jest
dynamicznie tworzone przez udev). Też nie wiem jak zrobić by wpisy były
pojedyncze.

Ostatni problem, to wtykam klucz USB i ... nic się nie dzieje, przestała
mi się pojawiać ikonka z nim, poprzednio działało bez problemów.

Artur