[AC] Zawiesza się po 5 minutach

Przemysław Żurek kemezrpz2 w poczta.onet.pl
Nie, 17 Paź 2004, 20:31:33 CEST

On Sunday 17 of October 2004 19:42, px wrote:

> Ja też. Syn miał podobne problemy i jak wyłączył APM to ustały.
>
> Paweł.

Wyłanczałem ACPI w biosie. Mam tam coś takiego:
ACPI: [enabled/disabled]  mam ustawione "disabled"
PM control by APM: [yes , no] tutaj mam "no"
a sprawdzałem też na jądrze własnej roboty bez obsługi ACPI i APM i to samo.
Chyba że już przekombinowałem w tym momencie.

Pozdrawiam Przemek