amd64, php5, phpmyadmin

px px w inteks.com.pl
Nie, 17 Paź 2004, 23:02:29 CEST

Dnia środa, 15 września 2004 15:52, Marcin Sztolcman napisał:

> jakby ktos mial z tym problem: rzeba przebudowac php z wkompilowanym
> pcre, nie jako modul
>
> 	MySZ
Stara historia, ale może ktoś jeszcze rzuci okiem ...
czy to samo ma dotyczyć zliba, xml i mysql ??

tail /etc/php/php.ini:
soap.wsdl_cache_ttl=86400

; Local Variables:
; tab-width: 4
; End:
extension=mysql.so
extension=pcre.so
extension=zlib.so
extension=xml.so
te moduły sa w /usr/lib/php - zainstalowane poldkiem.
php, apache, mysql z AC po upgrade * dziś (17.10.2004) wieczorem

a to pokazuje mi mambo installation:
PHP version >= 4.1.0           Yes
  - zlib compression support  Unavailable
  - XML support                  Unavailable
  - MySQL support              Unavailable

zaś próba uruchomienia phpMyAdmin kończy się tak:
Fatal error: Call to undefined function preg_match()
in /usr/share/phpMyAdmin/libraries/defines.lib.php on line 36
czy php 5.xx w ogóle przestał używać modułów? czy tylko szuka ich gdzie
indziej niż dotąd?
Pozdr.
Paweł Sokół