Głośność w GNOME

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 17 Paź 2004, 23:09:28 CEST

Dnia 17-10-2004, nie o godzinie 22:05 +0200, Dariusz Laskowski
napisał(a):

> Niekoniecznie, bo ja _odinstalowałem_ udev i spółkę, a napędy nadal
> miałem podwójnie. Pomogło posprzątanie po udev w pliku /etc/fstab.

U mnie też sprzątanie pomogło, udev został, ale nowszy który siedzi już
w /dev, katalog /udev wywaliłem i wsio jest OK.... no prawie OK, bo ten
patch FedorCore na gnome-vfs2 powoduje, ze nie pokazuje podpinanego
klucza USB, co jest dla mnie nie do przyjęcia.

Artur