Głośność w GNOME

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 18 Paź 2004, 10:47:34 CEST

Dnia 18-10-2004, pon o godzinie 10:33 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> Niestety nie mam pendrive żeby sprawdzić dlaczego sie tak dzieje, ale to
> chyba nie gnome-vfs2 odpowiada za mountowanie urządzeń? Jak dla mnie nie

Odpowiada, a dokładnie ten patch to psuje, bo hotplug ładuje moduły i
jest OK, potem udev tworzy urządzenie i tu też jest OK, potem hal tworzy
wpis w /media i też działa, i problem, ze nie pojawia się Moim
Komputerze ikonka flasha. Wywalenie patcha przywraca wszystko do normy.

> do przyjęcia jest brak eject ;) hm, ciekawe co na to

A eject to se mogę sam nacisnąć :)

> gnome-volume-manager 1.1.0

Się obaczy :)

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.