Modem bridge/router ST 510 + noestarda

Piotr Pawełek ppawelek w onet.pl
Pon, 18 Paź 2004, 11:15:47 CEST

Użytkownik Przemysław Iskra napisał:

> tzn jeśli działa to może nawet łatwiej, ale u mnie komp nie zna IP
> zewnętrznego czyli większość z tego co już było napisane nie działało
> poza tym czasem router mi się zawieszał (teraz już nie, wymieniłem
> firmware) i trzeba było go zrestartować, co nie było trudne bo możliwe
> przez stronę router'a

A czy przypadkiem programiki kienckie (nie wczytywałem się jeszcze
w dokumentacje) typu dyndns czy no-ip nie pobierają pierwszego
rutowalnego IP czyli zewnętrzego routera i przekazują go do serwera ?
Jeśli tak, to bez problemu powinny działać nawet jak po drodze będzie
PLD i modem (w trybie router).
Potwierdźcie jak możecie.
Wiem, wiem najpierw pytam, a później chcę zaglądać do dokumentacji.
Ale taka ludzka natura :-)

Z góry dzięki.

--
Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet(dot)pl ::