xmms i *.cdr.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Pon, 18 Paź 2004, 15:34:14 CEST

Cześć!

Mam zbyt starą kartę dźwiękową, aby działała pod linuksem, więc
korzystam ze 'skryptu':

#!/bin/sh
for f in *.mp3
do
    sox -c 2 $f $f.cdr
done

Następnie nagrywam plik na płytę i z poziomu CD-RW powinienem móc
odsłuchiwać pliki za pomocą xmms. Niestety nie mogę. XMMS wyświetla
informację o braku odpowiedniej wtyczki.

Dotychczas zainstalowałem następnujące wtyczki:
xmms-input-sndfile-1.2-1
xmms-input-midi-0.03-2
xmms-input-wav-1.2.10-1
xmms-input-xmp-2.0.5-0.pre3.3
xmms-input-cdaudio-1.2.10-1
xmms-input-modplug-2.05-2

Czy powinienem doinstalować jeszcze jakąś wtyczkę? A może źle robię, że
nagrywam plik/i jako iso?
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + Jabber ID: wojtek_germ(at)uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505