xmms i *.cdr.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Pon, 18 Paź 2004, 16:07:23 CEST

Dnia Mon, Oct 18, 2004 at 03:34:14PM +0200, Wojciech Kaczmarek napisał(a):

> Czy powinienem doinstalować jeszcze jakąś wtyczkę? A może źle robię, że
> nagrywam plik/i jako iso?
Przeczytałem, że do nagrywanie plików dźwiękowych iso nie jest
potrzebne. Nie odpowiadajcie, myślę że dalej sobie już z tym poradzę.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + Jabber ID: wojtek_germ(at)uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505